Filadelfia Turism Suceava

Articol scris

Vizualizări

  • 1.880 vizualizări

Popularitate

  • 1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele

Bârfa următoare

Bârfa anterioară


ArtBOA

Gavril Marza
Gheorghe Flutur
Ioan Balan
Ioan Nechifor
Ion Lungu
Mirela Adomnicai
Orest Onofrei
Ovidiu Dontu
Varujan Vosganian

Mârlanii portocalii 4

Iul8

Nu, nu este vorba, aşa cum aţi putea crede, despre cei de la PDL, deşi au şi ei nesimţiţii lor, ci de cei de la Orange.

O companie care câştigă un sac de bani de pe urma românilor, dar pe care îi tratează de sus, de la nivelul feudalului căruia nu prea ai ce-i face.

Nu aş fi scris acest material dacă eram doar eu păţit cu Orange, dar astăzi alte două cazuri m-au determinat să arăt cum înţelege o companie să-şi trateze clienţii.

Am să încep cu ce mi s-a întâmplat mie. În cursul lunii iunie am activat serviciul roaming, iar la revenirea în ţară l-am dezactivat. Era într-o zi de vineri, iar în acel moment aveam cost suplimentar 4,34 euro. A doua zi, sâmbătă, costul suplimentar crescuse la 4,87 euro. Am zis că o fi fost vreun rest pe care nu mi l-au prins cei de la contabilizarea apelurilor.

Cu alte cuvinte, sâmbătă aveam 4,87 euro şi o grămadă de minute în reţea, naţionale şi sms-uri aferente unei noi luni de facturare. Duminică, în condiţiile în care nu am efectuat nici un apel internaţional, nu am folosit interent sau alte prostii, costul crescuse la 5,97 euro.

E vorba doar de 1,10 euro, 5 lei cu alte cuvinte, dar problema e că m-am simţit furat şi înşelat. Iar răspunsul pe care l-am primit de la serviciile astea idioate la care trebuie să stai să aştepţi minute bune până când vorbeşti cu cineva de la Orange, a fost acela că totul se actualizează în 48 de ore. Mi se pare cusut cu aţă albă, iar când am cerut un număr de telefon al unui superior mi s-a transmis că nu se poate aşa ceva.

IMG_2135

 

Astăzi, mi s-au relatat alte două cazuri, dintre care unul de-a dreptul halucinant. Un amic mi-a spus că a dorit să renunţe la abonamentul Orange pe care îl avea, iar deştepţii de la serviciul cu clienţii i-au spus că au alte oferte foarte bune pentru abonament şi să se mai gândească pe motiv că „poate sunteţi obosit”.

A revenit omul după câteva zile cu un nou telefon pentru a scăpa de abonament şi i s-a transmis că în câteva zile va fi sunat. Ei bine, au trecut de atunci 10 zile şi telefonul de la Orange tot nu a sunat.

Un alt caz a fost al unei persoane cu abonament Orange de 6,9 euro, inclusiv TVA. Abonatul nu a realizat cost suplimentar, dar s-a trezit că are de plătit vreo 9 euro. De la serviciul clienţi a primit acelaşi răspuns standard: cereţi o factură detaliată.

Iar acestea sunt numai câteva exemple pe care le cunosc, pentru că sunt convins numărul celor care au nemulţumiri la adresa celor de la Orange este mult mai mare. Nu vreau să-mi amintesc de câte ori suni un prieten sau o cunoştinţă şi afli cu surprindere că acesta are telefonul închis, când, în realitate, acesta este funcţional şi cu semnal suficient de bun.

Sau zone aflate la 2-3 km de municipiul Suceava, şi nu în vreun buncăr betonat sau în vreo grotă, unde semnalul telefonului este aproape inexistent. Iar dacă marii specialişti de la Orange au dubii am să le dau şi un exemplu: la Plopeni. Iar pe harta lor minunată, Plopeniul apare ca o zonă cu acoperire Orange. Mă opresc aici din şirul mârlăniilor pentru că altfel aş avea de scris de s-ar plictisi tot judeţul.

subscribe to comments RSS

Există 4 comentarii

  1. avatar GOGU spune:

    sandrinio, ai trecut la plangeri de bisericuta de colt de strada! stii foarte bine ca solutia e reclamatia la opc. ar trebui sa spui si asta, mai ales ca ziarist. daca, nu cumva, se asteapta o”compensatie” impaciuitoare pentru”neplacerile create” de la firma in cauza! daca pentru plangerile privindu-i pe sobololanii portocalii avem iluzia ca votul o data la patru ani e forma de sanctiune-asta daca nu ne trezim cu o coabitare pe cap-in cazul astora exista totusi niste cai batatorite si dovedit eficiente de actiune. si una dintre ele este opc.

  2. avatar Adrian P spune:

    Așa fac de obicei mârlănii… Eu am fost înșelat acum doi ani la Timișoara la un magazin în Real 2. Totul a fost ok cu cartela telefonului până în apropiere de Timișoara. Mi s-a demagnetizat cartela (deși nu avea un an de când o schimbasem – prima cartelă m-a ținut ani buni) și eram obligat de împrejurări să iau altă cartelă (desigur, cu același număr am vrut). La Orange Shop-ul respectiv angajații m-au păcălit că e nevoie să-mi fac abonament pe minim 3 luni ca să poată să-mi dea altă cartelă cu același număr. Le specific că știu din Suceava de la Orange Store că în caz de demagnetizare prima înlocuire e gratuită și de la următoarea se plătește. Ăștia de la Timișoara au mâncat rahat că nu știu ce… că nu știu cum… că s-au schimbat chestii. Bun… de nevoie… îmi fac abonament că doar aveam treburi importante acolo. După ce îmi fac cartela nouă îmi spun că trebuie să-mi rețină cartela veche la ei pentru nu știu ce motiv etc. După ce mi s-a părut dubioasă chestia asta am inventat niște motive ca să le dau de înțeles că mai am nevoie de niște date de pe telefon, le copii imediat și le-o aduc înapoi. Am plecat imediat de acolo și nu le-am lăsat nimic. Știam că trebuie să sun înainte cu o lună să mi se termine abonamentul ca să fac cerere pentru a-l închide. Sun frumos și le spun că vreau să-l închid, aceeași poveste cu “vă va contacta un operator Orange în X zile” și stau liniștit. După ce a trecut o lună și am văzut că nu sună nimeni… am sunat eu. S-au fâstâcit o grămadă… că au avut multă treabă… îmbârligături cu oferte etc. Când le-am povestit de incidentul de la Timișoara a început domnișoara de la telefon să spună că Orange nu face așa ceva, că nu asta e politica lor, că să-i dau mai multe detalii. I-am zis locație, data, numele și CNP-ul celui care m-a fraierit și și-a cerut scuze (sunt sigur că la asta s-a rezumat toată situația și ăla nu a pățit nimic) și după minute bune în care i-am explicat că nu mai vreau nici o prelungire din cauza acestei înșelăciuni (omul de la TM m-a mințit ca să-și facă el norma de abonamente) a renunțat. Au niște servicii proaste în ultimii ani… rețeaua ba merge, ba nu… serviciile pentru relațiile cu clienții te scot din sărite când chiar ai nevoie și mă disperă insistența ăstora responsabili de abonamente.

  3. avatar Cipi spune:

    Am patit-o si eu. E clar ca buna ziua ca e o metoda de furt. Sotia mea are cartela prepay, iar eu sunt pe abonament. Pai pe cartela se actualizeaza in timp real consumul de minute si de trafic pe internet..in timp ce la abonament e nevoie de 48 de ore??? Hai sa fim serios.. Pentru ca nu ma atrage deloc ideea ca pe data X imi expira optiunea, am ramas pe abonament. Insa voi face un efort sa ma obisnuiesc cu cartela prepay. Sunt niste hoti ordinari.

  4. avatar Bara Vasile spune:

    Domnilor,aveti dreptate la ceea ce vi s-a intamplat in domeniul telefoniei mobile Orange,dar sa stiti ca nu numai in acest domeniu este furat cetateanul roman,ci si in alte domenii care pe mine m-a ingrozit de mult.Eu am lucrat o perioada de 12 ani in domeniul cresterii porcinelor si ce am vazut acolo stiluri de furat cu acte ce m-au ingrozit,asa ca peste tot in Romania s-a furat si se fura in continuare tragand pe bietul cetatean roman.Ce sa mai spun ca se furau masini intregi cu carne,preparate din carne si buncare cu furaje iar bietii oameni trageau ponoasele.Asta-i viata in Romania,smecherii fura nestingheriti iar oamenii de rand platesc nevinovati si asista neputiinciosi la ceea ce li se intampla ca nu toti stiu sa reclame la O.P.C.Asta din vina noastra ca nu dam cu ei de pamant.



Părerea ta

* necesare